林日曦《大MK日》搞到觀眾又笑又喊 麥明詩捧場眼濕濕 (22:13)

文章日期:2021年06月19日

「腦細」林日曦與白只、楊偉倫、東方昇(王嘉偉)演出的38場舞台劇《大MK日》,昨晚於演藝學院揭開序幕,吸引大批圈中人捧場,包括田蕊妮、麥明詩、梁嘉琪、梁芷珊等。林日曦與眾演員以MK仔造型演出,又唱又跳,現場觀眾笑聲不斷,又有感動位。為讓之後欣賞的觀眾有驚喜,林日曦嚴禁劇透。

林日曦以劇中MK造型跟前來捧場的圈中人合照,田蕊妮、麥明詩、梁芷珊等欣賞完都說被搞喊,但守規矩未有劇透。田蕊妮在社交網寫道:「諗住今次一定會笑到標眼水,結果我d眼水真係標晒出嚟!不過唔係笑!係比林日曦Lam1Hey搞到喊咗!你好嘢!」麥明詩說:「我起勢咁笑,笑笑下發覺自己眼濕濕,依家嘅mk已經唔再mk,依家嘅hk...」梁芷珊:「呢兩年來,我哋每日過日子,心情好複雜,非常痛心、不忘初心、唔敢開心、怕太傷心、好多擔心、全部上心。發覺每日生活做好多嘢,但意義係,要真實地同香港人一齊活過來,繼續走下去!最緊要真實!」

今日徐天佑、唐劍康(Donald、當奴)都有捧場,徐天佑曬與林日曦合照說:「兩個mk仔攬埋一舊!#係mk仔唔係mk大叔」當奴則留言:「原來一班MK仔老早知道世界變,記性差,於是用紋身同對聯提你呢度係邊度。」

(即時娛樂)