MIRROR成員Edan「出賣父親」 笑「爵爸」跟羅家英撞樣 (12:27)

文章日期:2021年06月21日

昨天(20日)父親節,不少藝人都在社交網洗版慶祝,MIRROR成員呂爵安(Edan)在Instagram貼了和父親「爵爸」合照,光頭的「爵爸」驟眼看跟羅家英有幾分相似,Edan也搞笑表示「出賣父親」,他寫道:「話說今(昨)日父親節,諗住喺手機搵吓阿爸嘅相,咁我就喺相簿人物到㩒老豆個樣,睇吓有咩相有佢,點知一㩒入去,我見到家英哥,睇嚟我部手機撈亂咗我老豆同家英哥,Anyways,爵爸父親節快樂,打開相簿先發覺好耐冇同你影相了,亦都好耐冇見了,希望快啲可以見到你,愛你。」

另外,Edan﹑盧瀚霆(Anson Lo)和黃德斌等合演的港版《大叔的愛》,將於下周一(28日)首播,而ViuTV將於6月26日晚播出該劇的製作特輯,在預告片中見到Edan裸上身騷肌,亦有跟Anson Lo同牀片段。

(即時娛樂)