跟新演員冇代溝 謝賢處男下海到戲院謝票 盼問鼎金像獎 (17:38)

文章日期:2021年06月21日

謝賢(四哥)為新片《殺出個黃昏》親到戲院謝票!過去兩星期,港九各區5場優先場及早前香港國際電影節兩場全院滿座,監製林家棟表示,首波優先場收到觀眾正面評價,令台前幕後振奮。

男主角四哥有見反應熱烈,昨天(20日)父親節「處男下海」,偕林家棟、導演高子彬到鑽石山一間戲院謝票,有影迷舉起手幅迎接偶像,全場觀眾感興奮,更掌聲不絕。有觀眾要求四哥即場獻唱電影片尾曲《倦》,但四哥笑言:「留番下部,到時我唱主題曲,如果我唔唱,你咪同我絕交囉!」四哥謝票後接受電影公司訪問,對於今次處男謝票,四哥表示掌聲是屬於大家的,他興奮表示:「好多影迷由細睇到我大,睇到我今時今日,多謝佢哋嘅擁抱。」

被問到這部電影跟很多新演員合作,會不會有代溝?四哥笑言:「我仲後生過佢哋,真係㗎!我做啲嘢佢哋唔敢做㗎,有時講笑呀,講嘢失禮啲,佢哋唔敢㗎,你知唔知?佢哋見到我好似一個老師咁,所以我真係好惜佢哋㗎。」

他更大爆是次拍攝未有教新演員演戲:「呢啲冇得教㗎,我做咗電影咁耐,演技係發自內心,呢個係我咁多年嘅經驗,因為我一世人未做過其他嘢,淨係做電影!」

談到今次演出為「孫女」鍾雪瑩既出拳頭又出眼淚,令觀眾大受感動,問到可有信心問鼎來年金像獎?四哥謙虛回答:「我都希望,睇吓點樣動啲腦筋攞個獎返嚟!」四哥指最意想不到電影在拍竣年半後,終於在大銀幕上映,更笑說:「仲以為家棟飛起咗我,算佢啦!」

導演高子彬表示第一次見四哥,已被四哥氣場震懾,更笑說:「以前我走漏眼,應該早啲搵佢幫手,原來四哥啲戲好有感染力。」

(即時娛樂)