入行8年有15單緋聞 蔡思貝為被封「姣精」感不快:始終唔係讚… (15:50)

文章日期:2021年06月22日

由林盛斌(Bob)、江美儀主持的《Mean Talk》,今晚(22日)播出新一集,嘉賓請來情同姊妹的蔡思貝、何雁詩及賴慰玲,3女除大爆好友陳瀅不為人知「Mean」面目外,更分別為自己及身邊人「大平反」。

Bob直指視后蔡思貝入行8年,共有15單緋聞,談到被封「姣精」,思貝坦承不開心:「始終都唔係讚,但我覺得有原因嘅,頭幾年我真係唔太識(避忌),當係跌一下上一課。」

美儀又追問思貝忽然富貴傳聞,賴慰玲、何雁詩力證思貝是慳慳埋埋才有今天,連阿Bob亦幫口說:「有次見到佢,嘩!你話晒蔡思貝吖,你不如換過架車,佢嗰架車係cheap到拎去劏,都未必值三四千。」

思貝聞言即忍不住落淚:「有啲人辛酸會公諸於世,我唔係咁,我懶係有骨氣。我一路以來無論傳媒講乜,我一次都冇澄清過,我一路專注工作,冇人知道所謂女一住200呎瞓碌架牀。」三女又揭露「娛樂圈問價」事件,期間思貝拿出手提電話,向主持展示前一天收到的問價內容,並透露最高試過被問價200萬元。

昨晚(21日)播出一集,丁子朗意外曝光與心目中女神湯洛雯的一段「關係」。子朗憶述當年拍劇由於不斷NG,遭幕後冷嘲熱諷,湯洛雯見狀即伸出援手:「新人係咁㗎喇,佢第一次拍劇咋。」語畢捉着子朗在廠行了一圈。美儀隨即追問:「點解唔追佢?」子朗坦白從寬:「我有約過佢睇戲㗎,但最後冇physically咁出嚟睇,係FaceTime一齊睇,因為有嘢請教佢。」

主持再逼供子朗何不直接展開追求?子朗傻氣地表示:「冇幾耐佢就同馬明(馬國明)喇,我唔係追佢心態㗎。」美儀即斬釘截鐵反駁:「你唔使兜喇,你九成九想追佢!依家輸咗先話冇!」

(即時娛樂)