戶外拍廣告勁惹蚊 李幸倪甘願為貓咪「出血」 (18:25)

文章日期:2021年06月23日

李幸倪(Gin Lee)與貓咪結緣開工,再度為時裝品牌拍廣告。身為專業貓奴的Gin Lee,藉着今次主題,到郊外跟貓咪攜手拍攝廣告。Gin Lee說:「早前因為疫情及天氣過於炎熱,好多工作都變咗拍攝廠景,但係今次想延續上輯廣告信息,跟住貓咪足迹,發現愛護大自然重要性,我覺得好有意義,而且有故事性,我係絕對唔會介意拍外景,大會好貼心準備多幾件同款嘅衫畀我替換,非常多謝成個團隊幫助,今次拍攝先可以咁順利。」

有動物緣的Gin Lee跟小貓合拍,休息期間小貓躺在她身上睡覺,令Gin Lee動彈不得,「可能小貓見我化妝坐喺度唔郁,咁咪跳上嚟休息,呢個係培養感情方法,梗係唔可以趕走佢,但係我哋戶外拍攝,期間好多蚊出嚟『搵食』,我怕太大動作會嚇親貓貓,結果畀蚊咬到又紅又腫,只要貓咪舒服都十分值得」。

Gin Lee再說:「呢排忙住錄節目,噚晚半夜先收工,不過今次廣告信息太有意義,宣傳故事講我跟隨貓咪嘅腳印走進森林,發現貓咪留畀我嘅禮物,透過觸覺、嗅覺及聽覺接觸,發現大自然嘅可愛,帶出愛護地球重要信息。加上可以再次同貓貓合作,未正式拍攝已經非常興奮。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕李幸倪 貓咪 拍廣告 惹蚊