被問跟陳雅倫緋聞尷尬 崔建邦視女友為結婚對象 (20:50)

文章日期:2021年06月26日

林盛斌(Bob)與江美儀主持無綫J2節目《Mean Talk》,今晚播出最後一集,請來「打得之人」崔建邦、吳業坤、謝東閔及關嘉敏擔任嘉賓,他們參加無綫《明星運動會》的拳擊比賽。他們暢談拍攝及參賽點滴外,在拳擊賽擔任主持兼領隊的崔建邦,被主持追問被封「溝女王」看法,及過往8段緋聞真偽。Bob更抵死說:「陳雅倫我真係想知喎?!呢個假㗎嘛。」令崔建邦回應時相當尷尬。談及現任女友Jessica,崔建邦大方直認視對方為結婚對象,並暗示已為結婚做好準備:「適當時機我會嚟㗎喇。」

他們又自爆入行以來最委屈經歷,曾任PA的崔建邦,談到當年工作辛酸,包括硬食別人脾氣、任勞任怨,及超長工作時間。他因為有相關經歷,才真正體會到尊重他人的重要性:「以前太覺得自己是個artist,成日想著幾點收得工:『你哋快啲啦,我要趕去食飯呀!』但真正做幕後時就會想,『你(藝人)早收去食飯?我仲要番公司大把嘢做呀!』自此我學識尊重身邊工作人員是好重要,專業都好重要,我第一次有這個感覺,這個長遠來講對我是好事。」

吳業坤透露出道了一段日子後,曾在公司遭受化妝師白眼:「當時要排隊化妝,我見有空位就坐落去,咁輪到我時,個化妝師只係掃一掃就話搞掂喇(1至2秒)!我心諗係咪真㗎?但我又唔敢問佢係咪已經化完。我唔係要你化到我好靚仔,但呢一個(感覺)係唔被尊重。」坤哥又指事後只能自己默默自行「補妝」。

吳業坤近期成為《聲夢傳奇》大熱姚焯菲(Chantel)的粉絲,他強調對女方沒有任何非分之想:「真係只係畀Chantel迷倒。(有冇跟人哋返屋企)冇呀!之前知佢哋附近化緊妝,我經過都好掙扎好冇入去望下,到最後都冇,我真係好忐忑。我驚如果我行過去打招呼,佢對我有壞印象咁點算?!」其他嘉賓半嘲笑半安慰說:「你冇事吖嘛。」「佢真係好鍾意喎咁!」坤哥聞言繼續解畫:「我寧願我係零、係nothing!都唔想係負數。」

(即時娛樂)