由傻更更大學生變「E先生」 呂爵安拒逼得自己太緊:我出名懶 (15:09)

文章日期:2021年06月27日

ViuTV節目《調教你MIRROR》前(25日)晚播出各成員重演當年參加《全民造星》時的表演項目,呂爵安(Edan)在Instagram貼了有關片段,並搞笑表示「髮型的重要性」,他寫道:『爵安有云:人靠衣裝,明星靠化妝。呢段片就展現咗爵安三年裏嘅變化。(利申:我覺得都係靚仔嘅)。好啦,認真mode。收工返屋企先睇返呢part,睇返而家嘅自己同三年前嘅自己,真係有種唔識形容嘅感觸。」

Edan表示這3年感到好夢幻:「三年前嗰位傻更更反住白眼自彈自唱嘅大學生,應該冇諗過三年後會有一首屬於自己嘅歌,然後喺演唱會自彈自唱。亦都唔會估到三年後會有咁多唔同嘅演出機會,有咁多人支持同留意。所以望住以前嘅自己,更加提醒到我一定要繼續進步,去成為一個更好嘅藝人;亦提醒到自己要勿忘初心,珍惜每一個機會,要保持謙卑,懂得感恩;同時都好多謝所有喺呢三年一直支持Edan,支持MIRROR嘅大家。」

Edan叫大家放心,他不會逼得自己太緊,更自嘲出名懶:「期待三年後的呂爵安,請大家繼續『育成』我哋!」

(即時娛樂)