《大叔的愛》製作特輯|硬漢子變「少女」 黃德斌豁出去「舞」得頂 (18:18)

文章日期:2021年06月27日

由黃德斌﹑呂爵安(Edan)﹑盧瀚霆(Anson Lo)﹑簡慕華﹑邱士縉(Stanley)等合演的港版《大叔的愛》,將於明(28日)晚在ViuTV播映。昨(26日)晚先播出《大叔的愛製作特輯》,分選角篇﹑搞笑篇﹑合作篇和演技篇。

德斌向來演硬漢子﹑壞人或苦情戲角色較多,極少演喜劇,簡慕華在特輯中驚訝表示,完全想像不到德斌如何演「大叔」一角,Edan也說:「德斌好Man﹑好有型,嚴肅又冇表情。」德斌本人則說:「我甚至乎同導演講,你對我有咁大信心咩?係咪應該換人呢?我曾經同導演講過,導演同監製就話:『係你呢﹗』」

導演郭家禧說:「想食個『反差』,佢平時畀人幕前印象都係硬漢子。」監製暨編審盧思麟則說:「原著中係幽默感好強角色,佢(德斌)做一啲少女嘅表情,喺現場睇已經覺得好好笑,就係想佢豁出去,做一啲少女表情,佢信任我哋嘅話,出嚟效果一定好。」

德斌接着說:「既然人哋有信心去做嘅時候,咁自己係咪都應該去Explore一下以前黃德斌未做過嘅嘢,然後今次去嘗試一下呢?我演戲咁多年,今次係難忘經驗,好大挑戰,我甚少拍喜劇,通常演壞人或苦情戲,成個過程我都唔敢睇Playback,佢哋就不停笑,今次留鬚有少少喜感,有啲意想不到造型。」德斌和簡慕華在劇中演夫妻,2人合作多年,默契十足,駕輕就熟,簡慕華也表示跟德斌的合拍程度,用錢也買不到。

另外,製作特輯中亦有德斌學跳舞的片段,導演表示:「喺內容以外,都拍咗一啲心思嘢,拍咗一啲跳舞片段,德斌都有跳。」演戲難不到德斌,但跳舞就確實被考起,他也直認跳舞是最難一part:「你哋都會想像黃德斌跳舞會係點呢?」簡慕華表示認識德斌多年,也沒有見過德斌跳舞。

此外,MIRROR經理人花姐(黃慧君)見到德斌時表現興奮:「oh my god,我個心已經喺你度喇﹗好興奮呀﹗」她儼如粉絲般跟德斌合照留念,遭Edan取笑她含羞答答呢﹗

(即時娛樂)