《造美人》總決賽︱Ann獲讚似黎姿李嘉欣 AB撐拐杖出場否認陪跑 (21:38)

文章日期:2021年07月03日

ViuTV另類選美節目《造美人》今(3日)晚播出總決賽,8位參賽者楊芷羚(Stella)、嚴楚翹(Ice)、陳芊妤(Ann)、歐陽玉婷(Miko)、張育玲(Kathy)、劉兆汶(AB)、林珊妮(Shweta)、黎韋彤(Semi)競逐冠軍美人之位。她們展示改造後的成果,無論身形﹑外貌和談吐等,都令人眼前一亮。

8位參賽者輪流上台展示收身成果,以及分享過去3個月的改造感受。做健身教練的AB於第二次考驗營的活動受腳傷,在總決賽她除了坐輪椅亮相外,還撐拐杖上台分享感受,AB說:「相信大家冇睇過一個選美節目,會有人撐着拐杖,呢次腳傷阻礙唔到我,我依然會朝着冠軍方向進發,另外,好多人問我會唔會退賽,但答案喺呢度,我係唔會退賽,雖然我唔能夠參與任何環節,好多人都覺得我係陪跑,我依家話畀你哋聽,我覺得自己係讓賽,期待我嘅表現啦﹗」

至於另一大熱門Ann出場時說:「我想畀人睇到嘅,唔只係我漂亮五官,仲有我從內到外嘅自信美。」評判之一的前港姐冠軍葉翠翠,大讚Ann出場時好像黎姿,並看到她的那份自信,不再是之前頭耷耷兼沒有笑容的樣子,同時翠翠叫她不要再減肥,因為已經很纖瘦。而節目主持強尼說:「昨天聽監製說她(Ann)像李嘉欣,你現在能夠做到,真係從外到內再到外,所以繼續搔首弄姿吧﹗」

另外,自我介紹完後,就跳入比賽環節。Ice﹑Shweta和Semi在首個環節鬥「波比跳」,3位在1分鐘內鬥跳,最後Ice和Shweta同樣跳了29下,Semi則23下,此回合有雙冠軍。

(即時娛樂)