緣分嘅嘢…|《大叔的愛》「田牧愛巢」曝光 黃德斌曾經住過? (17:19)

文章日期:2021年07月07日

由黃德斌、簡慕華、盧瀚霆(Anson Lo)和呂爵安(Edan)等合演的ViuTV劇集《大叔的愛》正在熱播,「田田」Edan和「阿牧」Anson Lo在劇中過着同居生活,他們的「愛巢」相當整齊,並非錄影廠搭建,而是租了單位取景拍攝。有指「田牧愛巢」在AIRBNB有得租,根據網站介紹,該單位位於尖沙嘴的3房單位,在前年7月才裝修完,步行去港鐵站僅需1分鐘,甚為便捷。

原來德斌有份演出的電影《逆流大叔》亦曾在該單位取景,《逆流》導演陳詠燊昨天在facebook貼文也提到:「如無認錯,《逆流大叔》中黃德斌間屋,同《大叔的愛》入面田田間屋,其實係同一間屋嚟。緣份嘅嘢真係殘忍,一個大叔愛上咗一個小鮮肉之後,發現自己心愛嘅小鮮肉,竟然同另一個小鮮肉住返喺佢以前嘅舊居度,實在太…劇情自己接,我已經亂到諗唔到…

#話說三年前套戲宣傳嗰時 #日本版大叔的愛好Hit #有Media朋友提議拍條德斌同燦良的逆流大叔的愛短片嚟宣傳 #最後冇錢所以冇拍到 #點知德斌最後會自己拍咗 #世事真係奇妙 #我愛黃德斌」。

(即時娛樂)