聲夢傳奇|黑馬變大熱門 Yumi獲讚「鄭秀文接班人」 (18:23)

文章日期:2021年07月07日

《聲夢傳奇》參賽者Yumi(鍾柔美)憑《狂野之城》彈出,在短短3日YouTube已累積逾80萬(截至今午5時半)點擊,掀起網民討論,更曾榮登熱搜榜第一位。

一鳴驚人的Yumi由黑馬變熱門,連帶以往比賽片段亦曝光,翻看Yumi的Ig,她去年已開始定期上載練舞片,無論力量、肢體動作、眼神及表情均十分到位,甚有女團潛質,被指可塑性高的她,更能同時駕馭型格及可愛風。

據Yumi透露,原來她7、8歲已開始學舞,並學過Pop、Funky、Jazz Funk、民族舞及拉丁舞等不同舞種。至那時開始,她每星期至少抽兩小時練舞,日子有功,難怪成為Dancing Princess!

在比賽當天盛讚Yumi的音樂人張佳添,其後在個人頻道讚不絕口,直指Yumi是鄭秀文接班人及女版郭富城:「灑金粉嗰吓,佢嘅眼神、態度、動作,你就知道佢係舞台嘅Star,佢有壓台感、Timing(掌握好)、動作流暢度、力度全部好犀利。佢Ending嘅眼神,仲係話緊畀我哋聽『我own咗個舞台』,佢得14歲,好有前途!」張佳添更指十分期待決賽:「真係唔知邊個會贏!」

對於張佳添厚愛,Yumi表現謙虛說:「好多謝大家讚賞,我冇諗過做鄭秀文或蔡依林接班人,但我會以佢哋為目標,向佢哋學習。」她表示未有感到壓力:「喺台上可以做自己最鍾意嘅唱歌、跳舞,我係好享受好開心嘅。比賽結果係點,順其自然,最緊要做好自己。」 

(即時娛樂)