C AllStar新歌MV三缺一 火場逃生 釗峰下落不明 (18:33)

文章日期:2021年07月07日

男子組合C AllStar演唱會舉行在即,4子除忙綵排和練歌外,日前為第3首新歌《沒明日的恐懼》拍MV。這歌是他們成軍以來,首次演繹成員何建曦(Jase)填詞作品,4子份外投入賣力。

其中一幕火災戲,Jase與陳健安(On仔)和吳崇銘(King)化了頭破血流妝,進出火場救火兼救人,King幾乎被火燒到背脊,On仔揚言底褲濕透。偏偏三缺一,釗峰去哪兒?他們大賣關子,透露他另有「任務」。

延續之前《集合吧!地球保衛隊》和《留下來的人》兩首歌的MV故事發展,新歌《沒明日的死懼》MV,C AllStar四子各有角色,各有任務,On仔說:「新歌同之前兩首歌有承接,今次新歌班底都係第一次合作,作曲和編曲嘅林家謙,填詞人何建曦,即係Jase。」

Jase說:「《沒明日的恐懼》MV故事係個世界剩低好少人類,每個人都有角色前設,我係有錢佬,On仔係流浪漢。雖然MV唔係完全根據歌詞拍攝,但意念一樣:『如果沒明日,大家點樣自處呢?』」On仔稱:「導演以一對男女主角,兩日後要分離嘅故事表達,呢兩日佢哋會做咩?」

其中一幕火災場景,On仔、Jase和King預先以特技化妝弄得血流披面,傷痕纍纍,前往上車路上扮流氓扮被打傷,但沒有途人上當,好搞笑。King笑說:「因為做唔到世界末日大場面悲壯場景,所以用一場火災交代。剛才我哋同啲火好接近,幾乎燒到背脊。」

On仔聽到有爆炸聲,說:「剛才唔只火勢好勁,仲有爆炸添!」King坦言好驚!他們又稱導演預先叮囑他們「帶多兩條底褲」,結果他們都以為導演講笑,King說:「我以為救火嘅水會噴濕我哋,點知係因為來回跑入火場,全身濕透汗水。」

MV中火災重頭戲,C AllStar卻三缺一,原來釗峰另有任務,他說:「我3個兄弟去救火,點解我唔喺嗰度?唔透露,畀大家想像空間。C AllStar喺MV幫男女主角收集回憶,而我角色就好似個壞人,將記錄咗佢哋美好片段嘅錄影機關掉,好似一下子毁滅晒所有回憶咁。」

另一場戲,On仔和King與男女主角「最後晚餐」後道別,On仔忍不住眼濕濕,但King表現冷靜。Jase見怪不怪說:「King最冷靜,上次紅館唱《此刻無價》,我哋3個喊到停唔到,唯獨佢企喺一邊望住我哋,冇喊。」King解釋自己只是用另一個方式投入當時氣氛,只是沒有流出眼淚。

(即時娛樂)