賀鬍鬚Kong 74歲生日 謝賢片場自爆入行時百厭史 (21:55)

文章日期:2021年07月08日

84歲謝賢(四哥)主演的電影《殺出個黃昏》將於下周四(7月15日)上映,早前他親自出動參與優先場的謝票活動,近日又出席狄波拉(拉姑)老公江耀城(鬍鬚Kong)74歲的生日宴。有份參加生日宴的上山詩鈉在社交平台甫出分別跟四哥及鬍鬚Kong的合照,又自爆是四哥的粉絲,並留言「My forever偶像四哥,84歲仍然都咁有型!Love u always」。

四哥曾笑言希望憑《殺出個黃昏》問鼎金像獎,未知最後能否如願,但該片收到獲邀參加紐約亞洲電影節的好消息,電影將於8月與美國觀眾見面,為下周上映再打下一支強心針。《殺》片一大賣點除了四哥與馮寶寶相隔60年再次合作外,四哥與26歲新人鍾雪瑩的一段「非親非故」變成「爺孫」關係亦是令人動容的重頭戲。鍾雪瑩說自己參與《殺》片後成熟不少,更相當佩服四哥捱得兼零怨言:「佢係一個84歲嘅男主角,雖然經歷超過288小時嘅密集式拍攝,但係喺佢口中,我一句怨言都從來冇聽過,反而喺佢身上面,我更加明白咩係苦中作樂,遊戲人生。同四哥拍戲嘅呢段時間,已經成為我人生其中一段美好嘅回憶。」

四哥被問到可有記得自己新入行時的面貌,他自爆以前大膽又百厭,「舊時細個會去海傍啲漁艇度偷魚,我會去拆咗人哋啲魚,成十幾條,之後畀漁民發現,嚇到我呀,哈哈!開心不特止,我仲要送好多魚畀人食,自己都食唔晒」。至於是否仍然享受拍戲,四哥笑說自己天生吃演員這口飯:「我都未做過其他嘢,淨係拍戲,養大成家人,大約拍過500幾部戲。」

(即時娛樂)