曾經歷嚴重焦慮 陳明憙考音頻治療師資格助人自救 (23:12)

文章日期:2021年07月27日

創作女歌手陳明憙(Jocelyn)日前參與《賽馬會「從聲出發」社區音樂計劃》,到石硤尾賽馬會創意藝術中心,身為音頻治療師的她跟長者們分享音頻治療。活動開始Jocelyn唱出《月亮代表我的心》,更與一眾長者們拿起樂器一起jam歌,一眾「老友記」分別拿起Bongos鼓、響板等多種不同樂器打着拍子,又跟Jocelyn大合唱, 現場氣氛頓時熱鬧起來。隨後,她自彈自唱自己創作的歌曲《遊樂》。

她跟「老友記」玩得開心,氣氛令她想起已離開的嫲嫲及遠在溫哥華的公公婆婆。Jocelyn說:「佢哋都好鍾意唱歌,以前我都會用歌手錄音嘅咪、寫歌嘅 programme,錄我阿嫲唱鄧麗君《甜蜜蜜》,到依家仲有呢啲recording,所以今日透過呢個《賽馬會「從聲出發」 社區音樂計劃》,令我可以感受到呢個溫馨。」

Jocelyn透露去年已考取音頻治療師的認可資格,這次作品是她首次將音頻治療元素加進流行音樂中。她說:「成首歌對我嚟講就好似一個療程,我將有安眠效果嘅音叉頻率錄咗入去,希望大家聽到隻歌後,可以由失眠變安眠。」活動期間,Jocelyn亦有分享她的「音頻治療」:「因為自己曾經歷嚴重失眠及焦慮,嗰陣時都搵緊一啲自然療法去解決失眠,最後搵到音頻治療。同埋可能因為自己都係歌手,覺得出嚟嘅反應好work,解決到我失眠,於是我再同身邊嘅人分享,先知道原來好多人都有失眠問題,好多人有呢個需求。」她又稱:「我失眠覺得好孤單,好似冇嘢幫到我,又唔想食藥,希望有同樣經歷嘅人可以知道,起碼有呢個option可以試吓。音頻治療其實係人類最古老嘅自然療法,希望多啲人會知道同接觸到。」

Jocelyn透露除了音樂創作,自己早前亦開始以治療師身分執業,為朋友及客人進行音頻治療及音叉治療。她說:「呢個係我嘅專長,每個人都有佢嘅路同使命,依家除咗創作音樂,亦搵到我人生另一個使命。」她更即席為現場的長者示範,讓他們感受音頻、音叉治療所得到的紓緩。問到她為朋友及客人進行治療時,印象最深刻的個案,她笑說:「試過有人嚟搵我係因為感情問題,佢話唔知要唔要分手,我話呢個我幫唔到你,但我可以幫你諗清楚自己想點。但做吓做吓其實feel到佢好知自己想點,只不過係佢唔敢講出嚟。另外,仲有一個深刻印象就係幫佢做完之後,第二日佢即刻搵到份新工,唔知關乜嘢事,但係都要講,哈哈哈!」

(即時娛樂)

相關字詞﹕陳明憙