惺惺相惜︱馮允謙為張天賦作新歌 狂飈高音增難度 (00:39)

文章日期:2021年07月28日

馮允謙(Jay Fung)近日為樂壇新人MC張天賦作曲的《反對無效》上架,獲一致好評,MV在YouTube點擊更突破200萬。日前MC邀請了Jay一起走進錄音室,合唱《反對無效》英文版《How Many Times》,以及Jay的新歌《因愛之罪名》英文版《Can't Stop Myself Tonight》。兩首歌的曲及英文歌詞,均由Jay親自譜寫,充分表現出他的音樂才華。

當日錄音,兩人是首見面,Jay對後輩非常照顧,由於兩首歌的高音部分相當之多,他細心指導MC一些飈高音小技巧,未幾,兩人已在鏡頭後又唱又跳,很快打成一片。MC說:「今日可以邀請到Jay上嚟同我合唱兩首歌,我好開心,又好緊張,之前聽人講Jay好nice,依家見埋真人,真人原來更加nice。」Jay發揮他的搞笑本色,說:「我想講,你首歌真係好好聽,哈哈!唔係因為首歌係我作,而係你真係唱得好好,你唱得咁好聽,我冇可能唔nice啦!」

Jay指《反對無效》這首歌好高音,他對MC說:「你唱得好正,啲高音好正,我之前有睇你《全民造星II》,知道你唱歌好好聽,下次不如我再寫隻飈高音嘅歌畀你。」

(即時娛樂)