拍MV演鬱鬱不得志拳手 布志綸:人生就係有高低起跌 (17:33)

文章日期:2021年08月05日

布志綸(Alan)加入Sony Music後,為首支派台單曲《第一億次細胞分裂》宣傳。日前Alan為新歌拍MV,MV導演為他塑造拳手角色,不過卻是一個曾經得到金腰帶的大師兄,經過時間洗禮與磨蝕,已失去鬥志與熱情,但在師父及師弟感染下,Alan這位失去方向的拳手再次被撻着,重燃鬥志。

談到演鬱鬱不得志的拳手,Alan笑言:「其實個角色都幾似我10幾年嚟喺樂隊、樂壇嘅經歷,演繹上唔會太有難度,不過,人生就係有高低起跌,永遠肯做就有希望;我同導演都想將呢個希望keep返喺MV裏面,it's another day,好快就第二日,冇嘢係一定。我哋呢個城市,人與人之間實在好需要互相鼓勵,透過MV畀一啲能量大家,等大家面對困局時可以堅持落去。」

由錄音到拍攝MV,Alan已唱過新歌不下數十次,他笑言也唱到悶,但他與團隊卻被張家朗「撻着」,鏡頭內外都志氣高昂!Alan憶述:「我哋拍咗兩日MV,其中一日啱啱係張家朗爭金牌嗰晚,我哋一路睇賽事一路拍攝,佢贏咗嗰一刻,完全振奮咗團隊上下,拍MV時大家都keep住精力充沛狀態。」

(即時娛樂)