太極演唱會︱經歷波折等足兩年 雷有輝:終於企返上台 (23:03)

文章日期:2021年08月07日

【今日直擊】太極樂隊一連兩場《太極Rainbow After Rain演唱會》今晚於紅館首場演出,RubberBand成員泥鯭、阿正夫婦、蘇志威、阮兆祥、海俊傑、劉威煌、黃劍文等捧場。四面台設計,太極以唱《沉默風暴》揭開序幕,接著唱《暴風紅唇》、《紅色跑車》炒熱現場氣氛,觀眾站立起舞好投入。

雷有輝(Patrick)問:「係咪等咗好耐?有冇掛住我哋?」台下大聲回應。他又說:「我哋都好掛住你哋,我哋都等咗好耐,足足兩年嘞!多謝你哋,因為有你哋支持,我哋終於可以企返上台,多謝你哋!」鄧建明(Joey Tang)有感而發:「終於等到今日啦!」Patrick稱這年來經歷了好多波折、起伏,正因為好多事情發生了,故趁音樂會主題Rainbow After Rain,鼓勵大家要堅信和堅持夢想,只要有信心,對未來抱正能量,一定可以做到,正如他們開音樂會的願望也達成了:「本來我們想在35周年見大家,不緊要啦,現在大了一歲,大家仲好後生,睇吓睇Joey、Ricky(朱翰博),Ricky連眼袋都不見了,哈哈哈!」舞台上未見特別為已故成員唐奕聰(Gary Tong)擺位,正如太極騷前綵排時受訪所說,Gary已在大家心中。

(即時娛樂)