何韻詩9月7場演唱會門票兩分鐘售罄 將加推網上直播飛 (13:02)

文章日期:2021年08月13日

何韻詩將於9月8至12日假香港藝術中心壽臣劇院舉行7場「《你尚未成為的》Hocc Shouson Live 2021」演唱會,門票今早10時公開發售,於短短兩分鐘售罄﹗據知,演唱會屆時將進行網上直播,有關門票稍後會公開發售。

阿詩今日在社交平台分享演唱會宣傳短片,她說︰「亂流下,點樣定住自己嘅心,唔好俾每日突如其來嘅事沖走自己,先係最大功課。我哋下意識認為自己擁有最多時間,但其實你永遠都唔會知下一秒將會如何。從未試過一個演出如此真實但又如此一瞬即逝。我提醒自己,每一次都當最後一次,每一次都係bonus,個天送嘅,多出嚟嘅。盡己一切能力,專注,做好。我打呢段文字時,收到消息兩分鐘已售罄。感動,感激。感謝每一位一直同樣用盡全力支持我呢隻菇嘅你哋。期待到時用我整個靈魂擁抱你哋每一位。#已完售 #online票待續」

(即時娛樂)