被姜濤取笑肥又樣衰 柳應廷反擊:係肥但靚仔 (23:48)

文章日期:2021年08月17日

姜濤、柳應廷(Jer)、林家謙及Tyson Yoshi將於9月27日合作演出拉闊音樂會,是次音樂會以「風火雷電」為主題。4人近日先後接受「快問快答」挑戰,從二選一題目中測試出他們的真心話,繼姜濤後,柳應廷是第二個接受挑戰。問他想開Show還是出碟?柳應廷說開Show較開心,因為可以跟觀眾互動,所以在「想舉行一萬人睇嘅Online Show,還是一百人睇嘅實體Show」二揀一,他當然是選擇舉行實體Show。至於寧願忘記歌詞還是走音,他就自爆經常忘記歌詞,但他覺得作為一個歌手來說這都是不要得的。再問他想組合還是solo?他即說MIRROR,再選擇「MIRROR GO與調教你MIRROR」時,他選了「MIRROR GO」,因為既可以出國,又可以跟大家去旅行。在揀「Jer與柳應廷」時,他會揀「柳應廷」,因覺得「柳」字很靚。

當問到揀「寧願肥但靚仔,還是FIT但樣衰?」時,柳應廷大嗌好難揀,還問好兄弟姜濤如何選擇,豈料姜濤卻爆出一句:「你係肥但係樣衰。」全場嘩然,林家謙亦失笑說:「好hurt呀!」柳應廷立即裝作要除鞋擲向姜濤以示反擊,他更雙手指向自己表示:「係肥但靚仔囉okay!」令現場笑聲不絕。

在「無限嘅愛與使唔晒嘅錢」二揀一,他會揀「無限嘅愛」,他解釋因愛是用錢買不到的。至於「素顏與化妝」,出名貪靚的柳應廷笑言揀素顏,並自信的說自己天生麗質;姜濤聞言即叫工作人員幫對方落妝,十分搞笑。最後問到「寧願一年唔冲涼,還是一年唔洗頭?」時,柳應廷笑言:「一年唔……唔冲涼囉,因為髮型方面唔靚,花姐(經理人黃慧君)會鬧我哋。」鏡頭外的花姐隨即大叫:「你唔冲涼,我都會鬧你㗎!」他大笑說:「我有冇冲涼你都睇唔到啦,所以我唔冲涼,你都唔會鬧我!」

(即時娛樂)