性格火爆常離家出走 孫慧雪:做了媽媽不能再衝動 (21:05)

文章日期:2021年08月23日

由孫慧雪、張美妮及關心妍主持的《靚媽圍爐》,在最新一集中大爆老公常犯的錯。孫慧雪說自己跟老公同是火爆型,以前她是個一句不合即離家出走的人,生BB後有次兩公婆因小事吵架,她習慣性氣沖沖離家,落到樓下醒覺自己已是媽媽,不能再衝動,「嗰一刻我諗,死啦,兩個鐘後我又谷奶、又要餵BB,走都要上返去執嘢,但係帶埋BB走,單是BB用具已經多到冇可能搬到。終於我打電話畀老公,叫佢落樓氹返我!佢死死地氣落嚟,問我想點,我惟有死死地氣話你攬返我,攬完我就上返去!哈哈」。

張美妮笑指自己是Staycation始祖,因為婚前她是與老公同居,所以一吵架就無處可逃,惟有住酒店讓大家冷靜一下,最長試過離家3日;但現在有女兒,她已不能離家出走,因為不捨得丟下女兒。

關心妍未試過離家出走,她稱女人有情緒,男人也會出現「月經前緊張」,「啲人話男人月經前緊張,係情緒易波動,凡事緊張,易疲倦,易肚餓,又要食甜嘢,我老公幾乎中晒。之前佢太緊張,我會爆佢,不過依家試得多,會慢慢知道要調解、要叫佢冷靜。我始終覺得,老公係陪你走一生一世的人,仔女長大了會有他們的人生,所以不能因為生了仔女就冷落老公。奉勸大家,要記得兩公婆一定要有二人世界時間,夫妻關係好,仔女都會學識愛」。

(即時娛樂)