大家姐角色又Cool又Mean 黃翠如搵《七公主》監製算帳 (13:00)

文章日期:2021年08月29日

由陳維冠(Joe)監製的劇集《七公主》邁向第四周,黃翠如、林夏薇、高海寧(高Ling)、陳瀅、鄺潔楹、江嘉敏、陳曉華(Hera)先後出場。翠如飾演的大家姐顧靈珊,角色冷酷又強硬,不少網民指她演技有進步,但仍惹負評。

對此Joe及翠如在《七》最新宣傳片中,玩轉靈珊角色性格缺點,原本係威係勢、揸住水槍對準監製質問的翠如,遭Joe拋窒一句後,即秒速變回乖巧兼道歉走人,相當搞笑,合作不愉快傳聞不攻自破。 

宣傳片一開始,翠如型格十足地步向Joe,並狠狠地說:「Joe!我要同你算帳!搵我做個咁嘅角色?又Cool、又Mean、又要我減10幾磅,咁破格,係咪玩嘢呀?監製?!」見慣大場面的Joe淡定解釋:「咁角色同性格反差大至過癮架嘛。個結局我仲執(改動)緊,畀啲再啃啲嘅嘢你好冇吖?」

原本嬲嬲豬的翠如即八卦問:「點啃法?我唔係丹爺個女?」正當以為Joe爆料之際,他卻冷不防謂:「講畀你聽就唔好玩啦!」此時翠如欲再射水槍逼供Joe,豈料卻遭Joe靈活「反擊」,搶走翠如水槍並射向她,並威嚴地拋出一個字: 「走!」嚇得原本佔盡上風的翠如瞬間變乖巧,邊說「Sorry Sorry Sorry」邊急急腳走人。

(即時娛樂)