港姐2021|王嘉慧被稱「藝術之霸」 陳懿德變佳麗御用攝影師 (14:38)

文章日期:2021年08月29日

《2021香港小姐競選》決賽將於9月12日舉行,12強佳麗積極備戰,務求以最佳狀態爭后冠。之前因學霸身分令人眼前一亮的王嘉慧(Cathy),除了考獲健身教練專業資格外,原來在藝術方面亦是精英!Cathy除了畫功了得,連手作首飾、珠寶首飾設計圖、食物繪圖、櫻花繪圖、人手縫紉也難不倒她,堪稱「藝術之霸」。Cathy透露該批作品是用來投考GCSE(General Certificate of Secondary Education)藝術科目的功課,Cathy憶述小時候家人為她安排很多興趣班,其中一樣是畫畫:「學下學下就真係愛上咗,大概學咗5至6年,依家我得閒都會畫吓畫,用嚟放鬆心情。」

邵初(Kristy)及陳懿德(Rachel)亦有藝術造詣,Kristy中學時學畫畫,其畫作風格別具一格:「我嘅畫作通常圍繞表達情緒問題,或希望女性被關注嘅題目。我有部分畫作放咗喺以前英國嘅學校做展覽,仲有一幅畀英國中學老師買咗,嗰幅畫作有一個企喺唔同水平線嘅自己!表達有時感覺自己無法完全融入周圍嘅環境,就好似喺同一個地方但唔同空間咁,有啲似喺熱鬧環境中但又感到寂寞嘅感覺。」

Rachel不但擅長拍攝人像、風景及食物,熱愛歌劇的她,更有8級聲樂專業資格:「我由細到大都鍾意唱歌,中一、中二媽咪畀我去伍樂城先生嘅音樂學校學唱流行歌,之後再學聲樂同埋考到8級專業資格。(決賽當晚表演?)睇機會啦!」同樣熱愛攝影的Rachel,又笑指自己今屆的潛藏任務,是為佳麗們擔任御用攝影師:「我有成日幫佢哋影靚相,佢哋Ig甫嘅相,有啲係我嘅作品。」

(即時娛樂)