完成舞台劇《ART呃》 朱栢康獻吻預祝黃秋生「登六」 (14:00)

文章日期:2021年08月30日

由黃秋生﹑陳淑儀和朱栢康合演的15場舞台劇《ART呃》,昨天圓滿落幕。完場時,一眾台前幕後工作人員上台謝幕,同時亦趁這機會,與觀眾預祝快將「登六」的黃秋生。黃秋生在台上談及演出感受,他說︰「表演要有三大元素,有演出者、製作團隊,第二就係場地,第三就係觀眾。一個好嘅演出要有一個好嘅製作團隊,好嘅演出地方,呢度係我嘅聖殿,還有一班好觀眾。」

曾說過今年是告別,明年是復出的秋生,對於今次演出既享受又不捨,百感交集,他感觸說︰「咁多不穩定嘅因素同不可控嘅因素下,呢個戲隔咗兩年,因為各種原因先可以演出,演出時最先話7成入座,之後到8成半,咁嘅環境究竟有冇人睇戲呢?我真係冇乜信心,但呢10幾場觀眾話我聽,我係可以繼續落去,多謝大家!」之後黃秋生邀請在座的觀眾大合照,他還說︰「我過兩日生日『登六』。」全場即報以歡呼及掌聲。

完騷後,一眾演員及團隊來到歎西班牙菜慶功,早前秋生曾光顧該餐廳,被美食吸引,今次獲該餐廳贊助及款待。慶功宴上,大家還預祝秋生60歲生日,大伙兒唱生日歌及送上蛋糕。朱栢康還攬實大師兄黃秋生吻賀,令現場氣氛更高漲,而秋生的生日願望是身體健康。

完成了15場演出,與兩位師兄首度合作的朱栢康表示,這次是他演藝工作上重要里程碑,他說︰「好開心順利完成,觀眾反應好好。今次係好滿足嘅交流,而且係我演出上嘅里程碑,好希望同兩位師兄有下一次合作。」

陳淑儀亦有一番感受,他說︰「首先慶幸自己仲可以企上台,畢竟我3年冇上台,有種返屋企但未熟悉嘅感覺,原來我仲企得到上去。今次好開心同大師兄、朱康合作,呢個組合無敵,而今次之後,大師兄會不會繼續再做呢?」

(即時娛樂)