夢該醒了|林子博被爆偕仔女移民:去一個從未踏足嘅地方 (12:57)

文章日期:2021年08月31日

去年經歷喪妻之痛的林子博,被爆和仔女移民﹗日前子博和一對仔女被拍到現身機場,當時有不少親友送行。

上星期正式「入五」的林子博,曾在facebook抒發生日感言,他以陳奕迅金曲《陀飛輪》作引旨,字裏行間已露端倪:「是時候用我尚有的時間,多些陪伴子女成長,與其在圈中獻出十吋時和分,也未必換到十吋金?不如用10年時間好好栽培子女,希望他們長大後做任何事也忠於自己.....我並不是在時計裏看破一生,而是過去一直任性日拼夜拼,現在該知道做什麼才值得讓自己高興!夢該醒了,是時候做該做的事。」

日前子博再在fb分享感受:「要離開一個自己成長嘅地方,要搬離一個充滿回憶嘅家,要放低多年最愛嘅工作,要跟所有好朋友道別,去一個從未踏足嘅地方,原因只有一個:屋企每一個角落,都充斥住太多快樂﹑傷痛嘅畫面﹗為咗一對寶貝子女,我需要繼續走我哋嘅路。我會實踐承諾,用我餘下嘅人生好好培育佢哋成材﹗愛你﹗」

問到是否舉家移民,子博回覆《明報》時避談:「唔好意思啊!我唔講啦!等我settle晒啲嘢我會update Facebook。」

(即時娛樂)

 

相關字詞﹕林子博 移民 入五 陀飛輪