拍MV直踩26小時 爆肌張文傑跟姜濤對打 佩服「肥姜配」冇跌Watt (15:30)

文章日期:2021年08月31日

姜濤和肥仔(梁業)的合唱歌《特務肥姜2.0》,在YouTube已破81萬View,MV中除了姜濤和肥仔的特務造型,令粉絲津津樂道外,「黃金Sir」陳宇琛亦有份客串MV。至於跟姜濤和肥仔在MV中對打的型男,是現年35歲、古天樂公司旗下藝人張文傑,他亦成為談論對象。

張文傑在MV中造型Man到爆,似足日本男星反町隆史,又大騷結實胸肌和腹肌。據資料顯示,張文傑通曉詠春、跆拳道和泰拳,他早於2001年已參與多部電視及電影的幕後工作如負責特技、舞台動作,亦擔任動作設計和演員替身,直至2009年,張文傑參與多部電視劇和電影,包括《風暴》、《一個人的武林》、《迷城》、《大師兄》、《怒火》、《地產仔》等。

張文傑在Ig貼了多張MV的花絮照,他表示該MV拍了26小時,大家不眠不休拍攝,殊不簡單。他大讚姜濤和肥仔的表現,他寫道:「拍開槍,拍武打,又要俾我打,仲要跳唱,都冇跌watt。依兩條仔我真心佩服。仲想講下呢個製作團隊年青,有料,有火,夠癲。我鍾意!多謝你哋對我嘅信任。期待下次再玩大啲!最後辛苦我嘅team,佢哋為香港動作片付出咗好多!#特務肥姜 #姜濤 #fatboyip #張文傑 #認真男 #香港動作電影 #要你哋支持 #behindthescenes」

今天張文傑再更新Ig,他感謝大家支持和鼓勵,他寫道:「多謝大家留意我嘅演出,多謝咁多位嘅報道。作為一個表演者最感滿足嘅,就係可以做到自己鍾意嘅作品,而作品有人睇到,有人欣賞。係對我哋每一位表演者嘅動力。多謝大家令到我感到咁多年嘅堅持係值得!嚟緊唔多講!盡做!希望有更多好作品送俾大家!」

(即時娛樂)