《戀講嘢》郭奕芯突向193表白 遭譚凱倫取笑:每6秒一個示愛 (15:54)

文章日期:2021年08月31日

ViuTV全新節目《晚吹─戀講嘢》逢周二晚播映,由ERROR成員193(郭嘉駿)、鄭伊琪(浩南)、譚凱倫(Helen)和郭奕芯(Ashina)擔任主持,以4位對愛情態度截然不同的主持,以貼地﹅刻薄﹅保守﹅豪放的角度,為現場嘉賓提供意見、排難解紛及拆開愛情枷鎖。

本節目為嘉賓提供渠道,抒發表達感情問題,嘉賓會到錄影現場,親身講述感情問題,亮相與否由她們自行決定。每集嘉賓需自備一件與自己事件相關的物品,於錄影當天的「戀擺嘢」環節,交給主持放上架上,並會存放至尾集。

今晚(31日)播出的第2集,邀請到兩位嘉賓大談感情煩惱,第一位嘉賓Erica,她是一個西裝控,特別鍾情西裝男。193問3位女主持,有沒有試過因為衣著打扮而喜歡一個男仔,Ashina竟突然示愛:「梗係有啦,我就好鍾意啲好乾淨,好韓國style,即係識襯衫,即係好似你咁。」立即惹來另外兩位女主持起哄,Helen取笑Ashina:「每6秒一個示愛。」 

嘉賓Erica還分享一次跟同事飲酒後,醉後接吻,戀上「就婚夫」,對方已有未婚妻的經過。 Ashina表示跟曖昧對象,飲酒後惜惜特別有feel,「我試過做主動,當時飲咗少少酒,加上同佢玩玩吓,我同佢講,你睇吓,我個嘴有啲乾呀。其實我對個男仔有啲意思,大家都知道大家有啲意思,跟住佢話係咩,咁要試吓先知,跟住我就一嘢惜落去。」

(即時娛樂)