「卸貨」做媽咪|岑杏賢一索得男 爆B仔「大食」 (19:54)

文章日期:2021年09月06日

32歲岑杏賢(Jennifer)今年5月宣布為圈外丈夫張嘉俊(Kelvin)佗B,近日盛傳她已「卸貨」,為老公一索得男。Jennifer接受無綫娛樂新聞台訪問,親口承認已分娩並榮升媽咪,B仔英文名Preston,重6磅10安士,B仔比預產期早了兩星期出世,母子平安。Jennifer表示和B仔已回家,她更指囝囝相當「大食」。

初為人母的Jennifer分享感受:「首先好多謝大家祝福,我同BB已回家,我同老公一聽到BB喊聲時,我哋都好感動,都忍唔住流淚,見到BB又好開心,感覺好奇妙,明明朝早喺我肚內,下晝就出世。第一眼見到BB,見到佢鼻頭,都幾似我同我老公,好多姑娘都覺得佢個樣似我,但仔細啲睇,嘴仔同雙眼皮都幾似爸爸,啲手指腳趾都好長,可能遺傳我同我先生嘅高度。」

Jennifer表示囝囝為食,「喺醫院時餵人奶,好成功,BB都肯食,好乖及聽話,過程順利,BB偏向大食,佢食嘅分量畀一般BB多少少,我覺得幸運,第4、5日已上到奶畀BB,所以覺得母愛好偉大,同埋責任心亦大好多,但所有嘢都值得」。

(即時娛樂)