193網店發文道歉 IG追蹤人數突回升惹買Followers揣測 (23:40)

文章日期:2021年09月06日

ERROR成員郭嘉駿(193)的服裝品牌鬧退款風波,雖然已退款,但網民將對話公開,斥193態度差,在討論區成熱話,更有網民呼籲取消追蹤193的社交平台;風波發生後,193的Instagram(IG)追蹤人數曾經由41.4萬跌至39.9萬。不過,近日有網民發現193 IG的追蹤人數忽然出現反彈情况,現在已回升至40.9萬,但當中有不少是沒有頭像的IG帳戶及外國人士追蹤,因而惹來有人買followers的揣測。

至於193的網店亦一改早前態度,剛在社交平台發文道歉:「針對早前發生嘅風波,喺度同大家講聲唔好意思,原因並唔係因為無禮地回覆首先出言不遜侮辱粉絲嘅『客人』,而係因為事件為社會及各方朋友帶來不便,實屬抱歉。為咗避免日後再次發生不必要嘅爭執,本店嘅官方網站及收費系統已經正式成立,而且亦都交由專人處理。」

(即時娛樂)

相關字詞﹕郭嘉駿