馬天佑11月開騷 邀「六靚媽」助陣 張新悅:包你有驚喜 (13:09)

文章日期:2021年09月07日

馬天佑將於11月5日假旺角麥花臣場館,舉行《Reinvention 馬天佑 衫。重奏》演唱會,馬天佑在Instagram貼了演唱會海報,原來他邀請了6位靚媽歌手包括陳慧珊﹑關心妍﹑趙頌茹﹑張新悅﹑何嘉莉和谷祖琳助陣演出。

久未獻Sing的張新悅,在Instagram轉貼宣傳海報相,並留言:「我以『歌手』身份終於有機會開show啦哈哈哈,事隔雖然好多好多年,但如果曾經喜歡我的歌,這個show每首歌都是重新arranged,包你有驚喜。還有poster中有實力有性格又靚嘅朋友一起!點解會有這個音樂會當然是因為這位有vision的馬天佑!以前以為佢有型有style又靚仔而已,估唔到仲咁有想法,今次真係叻叻豬。」

有別於一般演唱會,馬天佑不單止在形象及舞台設計上花心思,他說︰「今次Show名叫《Reinvention 馬天佑 衫。重奏》,『Reinvention』(再發現)係指我會用自己嘅方法,去『Invent』(發現)呢六位女星嘅可能性。同埋,我亦希望可以藉此機會去『Reinvent』自己(再發現),令自己可以跳出Comfort Zone去做一啲未做過,但又好想去做嘅事。」

今次演唱會的主題是「衫」,所以服裝在這個演唱會中極為重要,他說︰「我會用好華麗嘅衫,去『重奏』佢哋特別嘅歌,有聽過呢個年代歌嘅樂迷,相信都會有一種好特別嘅感覺。」

問到馬天佑邀請這六位女星的原因,全因是她們的小Fans,他說︰「佢哋嘅歌喺我成長路上,有好大嘅影響,而佢哋所有嘅歌,我都聽到滾瓜爛熟。此外,我喺佢哋身上見到有好多可能性,所以希望喺呢個演唱會上,幫佢哋突破到另一個層次,畀從未見過嘅一面大家睇。今次係我第一次舉行演唱會,依家仲有好多嘢努力籌備中,希望大家到時都可以入場見證我嘅第一次。」

(即時娛樂)