隔空反擊大J|張致恒稱依照拳賽指標減磅:冇要求任何人遷就 (17:23)

文章日期:2021年09月12日

林作與鍾培生將於9月18日在九展舉行「百萬擂台戰」,今次拳賽中除了有「林鍾一戰」外,還安排張致恒(Steven)與著名YouTuber大J對戰。日前大J爆Steven疑減磅失敗,未能達到70公斤體重目標,大J還收到大會通知,問他可否調高原先合約70公斤對賽體重,大J聲言絕不妥協,不會提升自己體重去配合對方。

昨天Steven在Instagram貼上練拳黑白照,他隔空反擊大J,Steven留言:「要兼顧工作及照顧家人,訓練確實係唔足夠,減20Kg(44磅)係好辛苦,好疲累,堅持住!一直都係依照拳賽指標減磅,冇要求任何人遷就什麼,做好本份就好!好多謝老婆、教練、團隊嘅支持同埋包容,18號見!」

相關新聞:拳賽舉行在即|張致恒疑減磅未達標 大J反被要求增磅出賽

(即時娛樂)

相關字詞﹕大J 張致恒 減磅 拳擊