自稱「PTGF始祖」 張沛樂飲酒撩趙善恆 爆煙灰缸嚇呆拍檔 (18:05)

文章日期:2021年09月14日

張沛樂(沙律)在新片《#PTGF出租女友》中飾演一名PTGF,其實這是她第二次扮PTGF,早於3年前沙律已拍過話題劇《向西聞記》單元《PTGF&PTBF》,笑言自己都算是PTGF「始祖」,雖然角色職業相同,但性格有異。

電影中有場戲講述沙律和趙善恆(恆仔)邊飲酒邊傾偈,沙律在現場亦飲真酒,她說:「劇組有問拍呢場戲少少哋飲啤酒係咪ok,我話冇問題,入戲啲,飲酒同飲茶唔同feel,啤酒唔會咁易醉,我都飲得嘅。」沙律稱她平日飲酒會睇心情,跟朋友開心飲酒relax當然好,如果出席活動就不會飲太多,「揸杯酒做樣,唔會畀自己控制唔到嘅情况出現」。

拍飲酒這幕戲後,沙律緊接拍攝的是一場動作戲,她打得似模似樣,亦相當兇狠,她笑說:「見到我有啲身手係咪?我一直期待自己有動作場面,剪片後睇落感覺好型,一定冇專業咁勁,但有少少動作戲都開心。」

沙律以前有打拳,又玩過武術堂,今次正好大派用場,因她要拿起煙灰缸擊向對手,劇組帶來3個膠製煙灰缸給沙律「打人」,豈料她打爛兩個,剩下最後一個道具時,劇組人員提她再打爛就要用真煙灰缸,沙律說:「對手呆咗望住我,好驚,話『你唔好呀』,但最後佢冇受傷,我又冇撞瘀。」沙律和恆仔在片內不乏對手戲,兩人以往曾合作拍網片,相隔幾年在電影碰頭,沙律形容大家沒有太大轉變。

(即時娛樂)