姊妹陣容大不同|劉佩玥32歲生日 孖王子涵譚嘉儀慶祝 (21:45)

文章日期:2021年09月15日

劉佩玥(Moon)剛度過32歲生日,連日來Moon在社交網貼了慶祝照片,當中她收了巨型紅玫瑰花束,又跟圈外好姊妹慶祝。日前她又跟一班好友慶祝,並齊齊以黑裙造型示人,但Moon的好姊妹陣容跟之前不同,以往她曾跟馮盈盈、江嘉敏、何雁詩和陳瀅等一齊玩一齊慶祝,不過現時已換成王晶女兒王子涵、譚嘉儀、趙慧珊和圈外朋友;在Moon的Instagram已有一段長時間沒見過她和馮盈盈、江嘉敏和陳瀅等合照。

Moon今天在Ig貼了大合照,並有感而發撰文:「對於任何節日,包括生日,我覺得好簡單,應該一早就食完飯然後撻落床瞓覺慶祝,但我身邊就有位對於生日覺得好唔簡單嘅人,基本上佢由細到大嘅死黨們,已經無佢咁好氣,但慘就慘在佢同我同一日生日,而我哋各自嘅朋友又變成咗對方嘅朋友,所以唔知邊一年開始,佢上咗癮咁搞生日派對,由十幾人,到幾十人,再到七十幾人,每年我反眼反到世界盡頭,佢就興高采烈,樂此不疲。

今年因為疫情和工作關係,尚(上)氣唔接下氣,明明話食餐飯就算,但仲有一班同佢一齊癲嘅女人,究竟,係唔係要諗一世dresscode…雖然我經常為呢啲dresscode感到好無奈,一邊埋怨一邊黑晒面化妝,但每次睇返啲相,又好慶幸有呢啲回憶,好低能 好得意 又好好笑,每張相背後都係滿滿嘅笑聲,口裡說不,看見相片卻很誠實,多謝姊妹們呢一晚咁Over,好幸福,好感恩,好開心!」

(即時娛樂)