我家無難事︱鮑姐第4集就「告別」?監製預告會再出現 (20:46)

文章日期:2021年09月17日

鮑起靜(鮑姐)、馬德鐘、唐詩詠、楊明、車婉婉等演出王心慰監製無綫劇集《我家無難事》,影后鮑姐演活為3名子女勞心勞力的開朗硬淨好媽子,雖然觀眾有時嫌她嘮叨,但亦戥她不值及激心。昨晚鮑姐飾演的羅美蘭原本約好全家人回家吃飯,準備開心慶祝70歲生日,豈料她突然感不適暈倒,送到醫院後去世,臨終前虛弱的她仍掛心每一位家人,著眾人不要擔心及傷心,場面感人。

對於女主角鮑姐在第4集便「告別」,很多網民感驚訝,表示邊看邊喊,不捨得。網民更揣測鮑姐會否以另一方式出現:「係咪第日會變鬼」、「希望鮑姐會喺回憶場口出現」。對於網民的「擔憂」,監製王心慰笑謂:「難得搵到鮑姐返嚟演戲,當然唔會咁快就見佢唔到啦。佢之後仲會經常喺套劇出現,而且每次出現都會有重要嘅信息帶出嚟。」

美蘭3名仔女郭得勤(馬德鐘飾)、郭得寶(車婉婉飾)及郭得明(楊明飾)各有問題,只有孫仔郭景軒(胡㻗飾)最乖巧最孝順;加上景軒母親得寶見美蘭最後一面時仍然遲到兼態度欠佳,劇中胡㻗忍不住爆Seed痛罵:「你要見佢早啲嚟,你知唔知婆媽最想見你,你依家先嚟?!」雖然演技仍幼嫩,但由於鬧得「快狠準」,獲網民大讚:「車婉婉同佢個仔嘈時,心噏,佢個仔做得幾好」、「孫仔鬧阿媽冇得頂,鬧得太好!」「新人嚟講胡㻗真係唔錯,好自然,希望畀多啲機會佢」!

對於獲網民正評,胡㻗謙虛說:「多謝大家,我自己每晚睇番都發現好多瑕疵,將來我會更留意細節位,希望出到嚟效果更加好。」他又感激鮑姐拍攝期間給予其無限鼓勵:「佢真係好似我婆婆咁,我好珍惜同佢每一場嘅拍攝。鮑姐好容易令我進入角色,所以好想多謝佢。我NG比較多,佢都會叫我慢慢嚟,畀番信心我。」至於楊明,亦獲網民讚賞:「連楊明都喊得好真」、「楊明好好戲」。

(即時娛樂)