白只《久天長地》演慘情戲搞喊觀眾 游學修無拉褲鏈 (21:39)

文章日期:2021年09月26日

白只、楊淇、游學修、朱栢謙等演出舞台劇《久天長地》日前正式公演,有不少傷感場面令觀眾都落淚。楊淇由學生演至人妻,她直言這次對手強,讓她壓力甚大,想做得最好。開心觀眾反應好,好快入戲。白只戲中穿梭多個場口,角色情緒大起大落,時而聲嘶力竭,時而淚流披面。他在首場完成後,見觀眾反應好如釋重負:「都不是喊得好辛苦,覺得每日喊吓、流吓眼淚,成個人會放鬆啲、健康啲。以前我做開喜劇,啲人覺得我做到就成日搵我做,所以今次監製(張珮華)搵我做正劇係好大膽,有這次機會已經心滿意足!」

排練多時終於公演,游學修表示一見觀眾比想像中緊張,他笑稱這次是「考牌」之作:「我緊張到自己剛才唔記得拉褲鏈,去到差唔多一半先發現,頭幾行觀眾值回票價,唯有用演技以外嘅嘢震攝佢哋。今次音樂總監(賴影彤)同朱栢謙啲音樂真係好勁,佢哋令我好容易代入角色。」

(即時娛樂)