梁祖堯孖湯駿業走勻全港蒐集資料 經典廣告歌勾起回憶 (20:38)

文章日期:2021年09月27日

由梁祖堯、湯駿業、邵美君及彭秀慧主演的《回憶的香港》音樂劇場,將於10月6日起假九展Star Hall舉行一連7場演出,劇中除了有無數勾起昔日回憶的小片段外,4位演員在這次演出,加入疫情內容,湯駿業說:「呢年幾疫情下,香港人生活唔同咗,香港由開埠到依家亦經歷過唔同疫情,香港人係點經歷、點撐過去,又學到乜嘢智慧畀下一代,我哋好想擺落今次演出,所以我哋跟本地深度遊團體『活現香港』行咗今次疫情Tour。」

在疫情Tour中,令眾人最深刻是中國人落葉歸根觀念。邵美君參觀東華義莊後表示:「義莊一直只係喺電影電視接觸,第一次親身感受,係香港獨有,義莊就好似一個中轉站,令國外過身嘅華人遺體,可以喺義莊等家人認領,最終可以返鄉下安葬,好犀利。」

梁祖堯對上環百姓廟特別有感覺,他說:「當時好多單身華人嚟香港工作,從事低層同埋高危行業,所以唔少華人客死異鄉。百姓廟就係用嚟安放異鄉人嘅遺體同神主牌,同時為一啲來港後,無處容身嘅人提供食宿,百姓廟不但對在生還是已故都好關顧,係好值得現代人學習,令我好深刻。」

疫情Tour外,梁祖堯、湯駿業、邵美君及彭秀慧先後也多次跟「活現香港」走訪社區,了解香港歷史、民生,無數升斗市民的小故事到膾炙人口的香港流行文化,當中有關黄霑生平的Tour,亦令他們印象深刻,所以為加强對《回憶的香港》內容的共鳴,湯駿業透露《回憶的香港》演出時,會用上Live Band ,以穿插一些流行廣東歌外,還會演繹一些廣告歌,「曾幾何時香港人總會電視撈飯,急急腳返屋企追睇電視劇大結局,當中一Part會有耳熟能詳嘅廣告歌,你無刻意去背但一定跟住識唱,絕對係勾起大家嘅經典回憶。」

(即時娛樂)