蔡明思為老公搞易服生日派對 釗峰反串索女超「驚」艷 (17:19)

文章日期:2021年10月04日

Super Girls(SG)成員蔡明思(Jessica)的老公Steven日前生日,她為老公舉行了一個易服生日派對,Steven和眾男性好友齊反串扮索女,其中C AllStar成員釗峰身穿性感吊帶裙,擺出嫵媚姿態,「驚」艷全場!釗峰夤夜在Ig貼相並留言「慎入」:「喂唔係吖…真係慎入!睇完嗰啲當冇事發生過啦好嘛!

冇辦法… 我知道件事揚咗… #咁唯有夜麻麻鬼揞眼出咗佢 #之後當乜事都冇 #我未試過出post要勇氣 只可以講一句… @stevenchenzzz 生日快樂!#還是要玩樂日子反正無多 #我reference係羅敏莊 #Yanny話我係湯寶如 #做人必須懂放下完美 #同時也試試接納自己。」

Jessica則寫道:「期待咗呢個易服生日派對好耐,估唔到大家咁瘋癲,每一個都咁認真對待呢件事,由MK派對到非男非女派對,大家都表現出色,笑到我好攰,好鍾意呢班咁黐線嘅人,無論同佢哋玩咩都咁開心,真係好感恩陳冠身邊有你哋。」Jessica還笑稱老公是被耽誤的女人呢!

(即時娛樂)