張慧儀升呢做主席 孖囝囝做義工 增進母子情 (17:43)

文章日期:2021年10月05日

張慧儀早前出任「兒童心臟基金會籌款事務委員會聯席主席」,為呼喚大眾對病童的關注,將舉辦慈善運動日,更於10月16日起以「先天性心臟病童(「心童」)生命之旅」為主題的相展響頭炮,透過多個故事主角的人像攝影,由「懷孕」到「長大成人」,呈現心童成長經歷、心路歷程和內心矛盾。

相片透過互動相片展覽,與公眾分享心童故事,以了解他們人生旅途,當中展出張慧儀與愛兒Hanson相片,母子情深勁溫馨,「阿仔有少少怕醜,所以叫佢入行拍嘢就唔好搞,但呢次係慈善活動,我諗吓計仔𧨾佢亮相,其實可以母子檔做善事係好特別,平時冇乜機會咁影相」。

張慧儀榮升基金會主席,與囝囝齊做義工,可增進母子情,「其實囝囝做手術後,係奇蹟康復得好,我都想佢知道要感恩,為社會付出,有機會一齊做義工,呢啲係『身教』」。

受疫情影響,張慧儀坦言工作受影響,要深思熟慮才可接工作:「之前有人邀請我返內地拍劇,但來回隔離成個月,真係要諗掂阿仔邊個照顧呢?點知佢同我講『媽咪你放心去啦,我大個喇』,我當時呆一呆,望真啲佢真係成熟咗,依家先放膽接工作。」

(即時娛樂)