吳林峰拍MV遇大雨 鏡頭前展琴藝 鏡頭後狼狽避雨 (20:08)

文章日期:2021年10月07日

唱作人吳林峰將於本月16日舉行《吳林峰明天一切如常演唱會》,為演唱會迎來同名新歌《明天一切如常》。

吳林峰希望入場觀眾能夠感受到,即使生活刻板苦悶,但其實能在小節中找樂趣,同名新歌則提倡以「明天一切如常」的心態,對待世界的無常常態,為樂迷提供從另一角度面對生活日常,他分享創作意念:「新歌係想講行出Comfort Zone(安全區)嘅心態,同埋提醒自己要keep住擁有嗰份勇氣,然後慢慢喺未知嘅未來,好好保持自我,繼續探索更多。」

他續說:「行出安全區唔係單獨一個人嘅事,而係互相影響,自己嘅音樂路途都係咁,係朋友、伙伴甚至樂迷陪我一齊行,我先至行到依家。」

不過MV找來獨立歌手LEWSZ演出,吳林峰只是在當中過鏡,他解釋:「我本身演戲唔叻,為咗令MV嘅畫面有更多可能性,唔係因為我係歌手,而係咁出現我個樣,我寧願畀其他人演出,可以有更多發揮。」

吳林峰有份拍攝的一幕,他在街上彈鋼琴的畫面,鏡頭前有型地展才華,背後卻十分狼狽,吳林峰回憶道:「我哋拍咗12個鐘,但全日都斷續咁落雨,我彈琴嗰幕直情彈彈吓忽然落大雨,大家要即時搵地方避雨。」

(即時娛樂)