熊黛林41歲生日前夕 八號風球贈興 家人聚餐變食公仔麵 (15:07)

文章日期:2021年10月10日

今天(10日)是熊黛林(Lynn)的41歲生日,日前公司老闆跟一班同事為Lynn預祝,大家為她訂製Lynn小時候愛吃的菠蘿油造型蛋糕,Lynn看到後大感驚喜,笑不攏嘴,她笑說:「我唔係感動落淚,係笑到標眼水!蛋糕個形狀加埋支蠟燭,有少少搞笑,蠟燭都唔知放喺邊度好。

菠蘿油係我最鍾意食嘅港式麵包,但係因為牛油係我嘅死穴,一食就肥,所以戒咗好耐,今次大家知道我鍾意菠蘿油,就訂呢個蛋糕畀我,真係好有心、好感動。」

Lynn表示昨天原本跟家人外出吃飯慶祝,今天正日則在家舉行大閘蟹宴,但昨天受颱風影響,令昨天的家庭聚會延至今天才舉行,她說:「我哋係一個大家庭,過時過節邊個生日都會出嚟慶祝,不過(昨天)號風球不減弱,不能出外,再加上冇準備,只能喺屋企食公仔麵,飯局改到今日。」

雖然因天氣打亂了生日計劃,Lynn心情未受影響,她笑說:「我係一個大閘蟹控,老公諗住正日食我最鍾意嘅大閘蟹,因為今年未食過,食乜嘢都冇所謂,只要一家人齊齊整整,開心就足夠。」

自從結婚並誕下孖女後,Lynn每逢節日必定要跟家人慶祝:「放低兩個女唔得㗎,我會唔捨得,一定要一齊,但係二人世界都一定有。」

(即時娛樂)