雙十結婚紀念日 吳若希開完工同張寶兒慶生 方健儀收驚喜 (23:57)

文章日期:2021年10月10日

今日(10月10日)有不少圈中人生日外,原來也分別是吳若希與方健儀的結婚紀念日。雖然吳若希今日要開工,但有老公Alex探班兼接收工,可謂甜入心,她在社交平台分享夫妻同框照,並留言「有咩驅使你結婚周年都要開工啊?係 #青春本我 呀!我咁青春!一定要開住工證明自己結完婚都係好青春」,之後,兩人去了跟張寶兒慶祝生日,就算不是二人世界,一樣很開心,她說:「趕得切去食返個Omakase慶祝張寶兒30歲生日,順便慶祝埋結婚週年。」並表示這天過得很充實。

至於結婚11周年的方健儀,則分享昔日婚照及近照,並留言:「11年前,我倆沒有龐大儲備籌備婚禮,窮遊歐洲時順道拍攝婚紗照,由洪先生帶腳架親自操刀。他身上的『禮服』,就是一件百幾蚊的裇衫連領呔+牛仔褲+波鞋;我身上的『婚紗』,也是一條百幾蚊的白裙+拖鞋。雖然所有事情都好簡陋原始,而且大袋細袋加背囊著長到拖地嘅白裙搭地鐵巴士有啲狼狽,但當地人看見我們全身白衣,彷彿知道我們是準新人,紛紛送上『Congratulations』!11年後的今日,洪生已著唔落該件白裇衫,佢只肯著白Tee(已經好俾面),我搵唔番當年的白裙,但喺出入口店竟然買到條$60嘅裙,重溫當年的點滴。11年前對著佢,會疑惑點對住呢條友過世,11年後的今日回望,時間似乎過得太快。兩夫妻,最重要,人生高低起跌,都有對方在場。」之後,她又發文表示收到驚喜,「SURPRISE!!!!!! 結婚11周年紀念Staycation,有鮮花、有蛋糕、有公仔、有汽球、有燈飾…… 我:『你好少可咁有心思㗎噃!』洪:『唔關我事呀,係酒店安排㗎,我冇準備㗎喎!』我:『哈…哈…哈…!好係你呀,係你準備我先驚呀!』習慣咗佢嘅樸實不華,不會當驚喜、禮物為理所當然,而是生命中的bonus。而浪漫呢家嘢,都係交番俾酒店搞啦!」

(即時娛樂)