一日內4場 《回憶的香港》順利完成 張敬軒狂讚:佢哋成班人癲嘅 (11:43)

文章日期:2021年10月11日

由梁祖堯﹑邵美君﹑湯駿業和彭秀慧等合演的音樂劇場《回憶的香港》,由於熱帶風暴「獅子山」前天襲港,在八號烈風或暴風信號下,原本前天的兩場演出皆取消,改為在昨天(10日)連補兩場,再加上兩場正場,昨天一日內共演出4場,由朝演到晚,最後4場演出在風雨下順利完成,演到今日凌晨約1點半結束,不少藝人前往捧場,包括張敬軒﹑黃劍文﹑李炘頤﹑卓韻芝﹑楊潮凱和陳健安等。

軒仔在Instagram貼了和演員合照,他留言:「感恩有幸欣賞呢個爆肝爆腎、『獅子山』下一日四場嘅感人演出,佢哋成班人係癲嘅。

雖然我唔係喺呢度長大,亦唔完全熟悉劇本𥚃面一部份嘅情懷,但係喺我睇嘅時候,當中嘅情感同畫面,都令我諗返起好多自己童年歲月嘅美好回憶 #那段年月有多好 對一個地方嘅感情,只會越來越濃。」

軒仔又多謝眾演員及樂手們的精彩演出:「令呢個颱風過後嘅晚上份外深刻、感動。亦都要多謝@moov_music將呢個製作呈現喺一個更大嘅舞台,風雨無阻,笑中有淚。」軒仔跟祖堯合照時寫道:「多謝你演繹咗史上最低音嘅笑忘書。」梁祖堯在Ig貼出大合照,並開心表示:「圓滿落幕!多麼幸福﹗」

(即時娛樂)