《久天長地》圓滿落幕 白只食雪糕獎勵 游學修跟粉絲合照 (16:00)

文章日期:2021年10月12日

由白只、楊淇、游學修、朱栢謙、王曉怡、商台DJ當奴及Wasabi合演的舞台劇《久天長地》,日前於演藝學院完成13場演出,整個團隊均依依不捨。

舞台劇《久天長地》原定本月9日演出最後一場,當日因熱帶風暴影響而取消,演出順延至翌日,補場當日逾8成觀眾欣賞,演出亦順利完成。

游學修在演出前預告,會到場外跟觀眾影相見面。當阿修來到演藝學院大門外時,已有近百位觀眾排隊等待,阿修企足成粒鐘與fans合照、自拍及簽名。另一邊廂的DJ當奴亦不弱,其fans亦排長龍等見偶像。

終於完騷,與白只演同一個角色甘博年的游學修,問他有何感受?他說︰「攰啦!13場好順利完成咗,好開心同咁多位前輩合作。」在旁的白只則說︰「感覺好似身輕如燕,依家要即刻食雪糕。最大感覺就係台前幕後嘅合作,呢個team真係一流,我有啲唔捨得。」阿修更表示︰「有日白只講好開心同大家做呢個騷,我信㗎!係一個好幸福嘅過程。」

談到演出時有爆肚場面,阿修笑稱︰「其實唔多,主要係對住阿奴(當奴)時,佢搞我呀!我好乖,跟劇本,但佢唔乖,我都冇辦法,要執生。最後一場,佢計好晒入我一嘢,原來我係冇位還拖。」

劇中帶給觀眾不少搞笑位的當奴,提起阿修便說︰「死仔游學修,跣我囉!不過舞台劇演到十幾場,到結尾都會有呢啲狀况,睇到嘅觀眾會視為bonus,觀眾見到我出場,都知帶畀大家歡樂,我覺得任務完成。」

Wasabi笑指兩人的私怨,殃及池魚。他又說︰「由排練開始,大家建立到默契,有爆肚大家都識就住,適當氣氛下有點效果。我最大感受,好似好對唔住一班演員,每場落幕時佢哋都喊得好厲害,好似累佢哋喊咗10幾場,真係唔好意思。」

(即時娛樂)