歌手安俊豪被認錯是ERROR保錡︰令大家失望 (14:01)

文章日期:2021年10月15日

前商台節目主持雲海獲電影公司邀請看電影《毒魔2》特別場,他在社交平台表示入場後驚喜遇上組合MIRROR及ERROR當中幾位成員,包括楊樂文(Lokman)、王智德(Alton)及何啟華(Dee),後來再離遠望見疑是梁業(肥仔)和保錡。

他說︰「我再望遠啲,已經認唔到之後嗰啲係邊個,一來戲院好黑,二來佢哋戴帽戴口罩,所以我深信好多人其實唔知佢哋喺度,但係有一個謎團請大家網友幫手,因為佢哋行上嚟嘅時候,我偷影咗佢哋一幅相,我就認為其中灰色頭髮嗰個係保錡,隔籬係肥仔!但係我朋友堅持嗰兩個唔係,等我睇完戲問其他朋友,朋友又認為佢哋係,網友可唔可以幫我認一認人,係咪保錡同肥仔?」

不少網友均留言指雲海認錯人,相中人並非保錡及肥仔,當日有份入場睇戲的小肥亦說︰「相中真係唔係保錡,不過佢係有嚟,我係有同佢打招呼嘅!」

後來,兩位相中人終於現身。雲海口中的「保錡」其實是安俊豪,他留言︰「HI EVERYONE﹗令大家失望,白色頭髮係我嚟。」他又表示︰「保錡依家剪咗短頭髮同埋啡色頭㗎﹗」而相中的「肥仔」則是香港樂隊「神奇膠」主音日新。

(即時娛樂)