戴夢夢突然報喜曬婚照 閃嫁金融才俊 讚未婚夫體貼 (16:51)

文章日期:2021年10月18日

戴夢夢今天在社交網宣布婚訊,不過新郎不是舊愛、太極成員Ricky,而是圈外人Kyle。夢夢開心分享了兩輯浪漫婚紗照,一對新人朗才女貌,十分合襯。

夢夢未婚夫Kyle是圈外人,從事金融工作,兩人因為緣分遇上,並認定對方是終身伴侶,馬上組織幸福家庭。夢夢大讚未婚夫體貼,而且廚藝精湛,她拍拖後便大有口福。

一對新人已入紙註冊,婚期定在下月,屆時會安排律師見證簽字。夢夢日前與Kyle拍攝婚紗相,為留下最美一刻,他們邀請了著名攝影師Chan Kit操刀,其中一輯是人約黃昏後的郊外景,另一輯是雨中街景,準新娘夢夢說:「兩輯相都好鍾意,由黃昏影到夜晚,影咗6粒鐘。」

為營造雨景,攝影隊更book了一部水車,夢夢和未婚夫Kyle被淋到全身濕透,她說:「我好鍾意呢輯淋雨婚紗相,淋雨淋足兩個鐘,入夜已有秋意,濕身有啲凍,因為係咁落大雨,好似黑色暴雨咁,我一邊影啲假雨水一邊入晒口,仲飲咗好多,雖然辛苦,但出嚟效果好靚,都影得開心,好有我哋風雨同路嘅感覺。」

(即時娛樂)