新藝城創辦人石天癌病離世 遺願低調處理身後事 (11:35)

文章日期:2021年11月02日

新藝城影業創辦人之一石天(原名:劉偉城),10月底因癌症離世,享年72歲。黃百鳴指石天兒子Dickson證實石天的死訊,黃百鳴回覆《明報》時表示:「我知佢一直有癌症,係咩癌我冇詳細問,但知佢幾嚴重。佢幾年前有病,後來好番,但最近復發。8月時我仲同佢WhatsApp聯絡,佢當時喺醫院,佢話:『我好番同你出嚟飲茶。』可惜無機會再飲茶,好難過!」

黃百鳴表示石天兩名兒子從外國返港陪伴父親,由於石天遺願希望低調處理身後事,所以家人未有張揚消息,而新藝城一班舊拍檔及好友,亦尊重石天遺願,未有準備搞追思會。

石天曾有「香港差利卓別靈」之稱,他與麥嘉﹑施南生﹑黃百鳴﹑泰迪羅賓﹑曾志偉和徐克,組成「新藝城七怪」,製作不少香港電影。石天生前參與多部電影演出,包括:《最佳拍檔》﹑《英雄本色II》﹑《八寶奇兵》﹑《全家福》﹑《財叔之橫掃千軍》,近年石天參與的電影演出,則是2016年的《特工爺爺》。

(即時娛樂)