Edan中學舊照曝光 自嘲「MK安」 遭學妹瘋狂集郵 (14:20)

文章日期:2021年11月08日

人氣男團MIRROR日前舉行成軍3周年派對,當天在九展有大型展覽,當中包括12位成員的學生照曝光,成為鏡粉打卡熱點。呂爵安(Edan)在社交網貼了幾張中學時間的照片,相中的他全程合埋口,更自誇中學時是風頭躉:「中學MK安出沒注意。話說因為MIRROR生日party要交中學相,所以就搵返以前啲相嚟睇,嘩,係青春啊!

想當年,哥中學都是一個風頭躉,稱號多不勝數,包括男神安﹑小紅帽(資深爵屎應該明白這個名字的由來),爵爺﹑ QQ On(自稱),洗讚小安安(亂噏)等等。每逢佳節(即係學校活動),都會有師妹(大量☺️)找哥合照,想到這,真的不禁要唱一句:『那些年錯過的大雨~』

Anyways~中學生涯絕對係人生中其中一段最開心嘅時光,成日都好想讀多次中學,好想試一次唔係成日打機﹑唔係日日喺到hea嘅中學生活(雖然而家都仲成日扮中學生)所以如果你仲讀緊中學,記得好好珍惜啦。下次有機會再同大家分享中學嘅爵安。Ps:為保護同學仔所以幫佢哋打咗格仔,不過好似打得有啲衰,希望同學仔唔好介意。」成員邱士縉留言讚他是「萬人迷」﹑Jeremy(李駿傑)則說:「點解你影相都係一個樣?哈哈哈哈」。

(即時娛樂)