膠戰S2|魏浚笙自肥曬騷肌照冧粉絲 岑珈其接受大懲罰 (14:33)

文章日期:2021年11月08日

ViuTV節目《膠戰S2》昨晚(7日)播出第5集,6位主持呂爵安(Edan)、魏浚笙(Jeffrey)、岑珈其、劉沛蘅、黃正宜(阿正)及徐浩昌,以水手造型出場,登上郵輪「生Bear號」上演「生Bear號毛巾失落事件」。他們要鬥快找出5條真生Bear毛巾,找到的就可以享受郵輪假期,找不到的1位主持,需接受終極懲罰,結果珈其未能找出真生Bear毛巾,他被濕水大毛巾迎面痛擊,認真慘情。

另外5位勝出的主持,則能享受郵輪假期,Edan見到郵輪上有鋼琴,一時技癢即興彈琴,表現投入;Jeffrey則半裸騷肌玩水,他在Instagram貼了兩張騷肌照,其中一張相在腹肌位置打格仔,十分搞笑。Jeffrey留言:「you jump i Swim,多謝膠戰crew俾我哋玩嘅同時,享受咗兩日假期,今集自肥送下福利,更多肌肉解鎖,留待 #iswim #唔使用腦嘅遊戲玩得特別起勁 #匙羹遊戲 #要用腦嘅就hang機 #膠戰2」。

(即時娛樂)