陳明憙自薦做「打女」被拒 靠音頻治療去水腫 (15:06)

文章日期:2021年11月08日

歌手陳明憙新歌《聲之靜》獲得電台流行榜冠軍,陳明憙坦言非常興奮,預告EP將大玩「音叉」元素,從旋律治療Fans:「呢首歌有『安眠』作用,令人放鬆心情,所以啲Fans每日起身都會聽一次,令佢哋Relax,又幫我掃高個瀏覽量,咁就雙贏局面。來年會推出唱片,每首歌會加啲音頻治療嘅音叉落去,首首歌有唔同作用,照顧大家情緒。」

雖然獲電台流行榜冠軍,但陳明憙無暇放鬆,要為拍攝工作做準備:「我都想去慶祝,但過兩日要參加Casting,呢一刻好緊張,完全唔敢放肆,唯有用音叉幫自己Relax同去水腫。」

成功考到音頻治療資格,陳明憙找「朋友」做白老鼠:「我試過搵狗仔去做治療,佢哋好乖坐定定聽我啲音叉發聲,不過貓貓就駕馭唔到,佢以為我嘅音叉係玩具,走嚟咬個音叉,真係冇辦法。」

陳明憙早前投身劇組,她笑指曾自薦做打女,但被導演一口拒絕:「其實我恨做打女,練咗泰拳都幾年時間,加上呢排都學詠春,諗住都係時候『出手』㗎喇,點知導演話我嘅角色完全唔使郁手,撲熄咗我嘅打女夢!」

(即時娛樂)

相關字詞﹕聲之靜 陳明憙 音叉 打女