林景程跟女友結婚 林秀怡反串做兄弟:快啲生個B出嚟 (17:25)

文章日期:2021年11月08日

無綫藝人林景程前晚(6日)跟拍拖12年的圈外女友結婚,在酒店舉行結婚簽字儀式,未有擺酒。林景程請來圈中好友出席,包括黃智雯、林秀怡、趙希洛、謝東閔和孫慧雪等。林景程跟林秀怡合作多年,林秀怡更反串擔任兄弟團,她在社交網留言恭賀林景程結婚:「MY閨蜜嘅大喜日子,快啲生個B出嚟比姐姐抱下,嫂子好可愛,仲要配合chok樣,嫂子萬歲我愛嫂子。 #好兄弟結婚 #所以又做兄弟 #想問做咗三次兄弟會唔會嫁唔出 #求解答 #我哋合照無張你個樣更好 #所以得呢張。」

有份出席的黃智雯亦在Ig貼大合照:「On call Family有囍事,恭喜KingKing & Bear @lamkingching(林景程)百年好合、永結同心, #不經不覺十年了 #一起成長 #OnCallFamily。」謝東閔則貼了和一對新人合照,並留言:「這位入行便認識的好朋友,看到你人生踏入另一個階段替你高興。」

新郎哥林景程今午在Ig貼型仔照,並分享新婚感受:「多謝各位兄弟姊妹,喺我呆呆滯滯嘅時候,就完成晒在場所有工作,樣樣事妥妥當當,仲要問我有咩可以做。

防疫人數限制下,好多好想請,又唔敢請嘅人,尤其係一齊開緊工,呢排瘋狂30收工嗰班鐵人,#四十二章經 #法證先鋒V,唔好意思好多不足之處,總算甩漏下完成,感謝各位厚愛,確實地感受到溫暖,全部在心中,多謝我所有屋企人,多謝媽咪姨媽,感覺好似打完大佬咁,一生人打一次嘅BOSS,走先喇係咁先喇,不過冇下次喇。」

(即時娛樂)