許靖韻首奪KKBOX年度風雲歌手 勾起回憶感謝林奕匡 (18:12)

文章日期:2021年11月08日

許靖韻(Angela)首次獲得「KKBOX年度風雲歌手」,前晚(6日)她上台領獎時笑說:「突然間發覺好耐無喺舞台講嘢,有啲緊張。」Angela先後跟JUDE(曾若華)與Dear Jane合唱,獨唱部分時,她連續唱出《When I was your man》、《情歌之後》、《被討厭的勇氣》 及新歌《I'm sorry》。

Angela說演繹《被討厭的勇氣》時,腦袋突然勾起感動回憶,「好似回到2018年『小背心音樂會』,因為見到全部人都舉起手機燈。當時唱《被討厭的勇氣》都係有一個好靚嘅畫面,我好感動,諗返起喺這幾年間大家一路陪我由『小背心』去到大家知道我係許靖韻,然後有自己的原創歌,一路一路好多好多回憶與經歷」。她又特別感謝林奕匡,「好開心,好想多謝林奕匡,我有邀請他到場,他亦好想現場睇這個騷,可惜他另有工作。我要多謝林奕匡,因為《別為我好》是他寫畀我,亦令到更多人聽我的歌,成就了我可以在這個台上唱歌」。

(即時娛樂)